خبـــــــــــــــــــر خبــــــــــــــــــــــــــــر !!!!!!!!!!!!!



















♂♥ ﺟﻨﮓ جهاني پنجم (كل كل دخترا و پسرا)♀♥

بزرگترین وبلاگ کل کل دخترا و پسرا

 

 

 

سرنميزنه!!!!!!!!!!!!!!چرا اتفاقا مياد و سر هم ميزنه!!!!!!!!!وديگه اينكه

ميخواستم بگم اين وبلاگ عضو هم ميپذيره!!!!!!!!فقط كافيه كه اطلاعاتتون

رو مثه ايميل و نامتون رو تو نظرات ب ما بدين!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

 

سلام دوستـــان!!!!

 

من پارادايس يكي از اعضاي كل كل هستم!!!!

 

ميخواستم بگم ك مهران اين وب رو واگذار كرد ب من!!!

 

البته اين به اين معني نيست كه ديگه اينجا نمياد و



نظرات شما عزیزان:

MiLi
ساعت0:23---27 فروردين 1392
in pesara 2 nafaran akhare namardiye khodaei asan manam mikham beozvam

yasmin
ساعت16:21---11 آذر 1391
پردیس جون وبلاگت عالیه
فکر نمیکردم اینقدر خوب باشه


سحر
ساعت23:17---10 آذر 1391
سلام
منو یادت میاد؟ من مدیر گروه دخترا بودم
مهران چرا نمیاد؟ الان شما مدیر کل هستی؟ آخه تو قسمت مدیرسایت نوشتی پارادایس
اونوقت تو مطلب بالا نوشتی هر دوتا مدیر هستید
وبلاگ کی راه میوفته؟
حیف که درس دارم وگرنه میومدم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 8 آذر 1387ساعت 20:13 توسط مهران|



P i n k Girl